Γεγονός αναμφισβήτητο είναι σήμερα, ότι ο Σιωνισμός, ο οποίος κρατάει την γη σε οικονομική υποδούλωση, είναι ο δράστης της Ρωσσικής καταρεύσεως και του Ρωσσικού Μπολσεβικισμού, ο δράστης, προφανώς των παγκοσμίων πολέμων, ο δράστης της μεταπολεμικής αναστατώσεως των κοινωνικών ηθικών αρχών και του κατακλύσαντος την οικουμένη κύματος της διαφθοράς. Επίσης γεγονός αναμφισβήτητο είναι, ότι όχι μόνο στη Ρωσσία τώρα, αλλά και από πολλά χρόνια στις κυβερνήσεις των μεγάλων κρατών της Οικουμένης μετέχουν πάμπολλοι πανίσχυροι Εβραίοι και ότι
αυτή η κοινωνία την Εθνών (Ο.Η.Ε.) είναι έργο των Ιουδαίων, που έγινε για την εξυπηρέτηση των σκοτεινών σχεδίων τους. Είναι ακόμη γεγονός αναμφισβήτητο, ότι οι Ιουδαίοι είναι υπαίτιοι της παγκόσμιας μεταπολεμικής καχεξίας, η ένταση της οποίας τα τελευταία χρόνια ωθεί τους λαούς σε επικίνδυνες εξεγέρσεις και δημιουργεί κοινωνικές αναταραχές απίστευτα φρικαλέες.
αυτή η κοινωνία την Εθνών (Ο.Η.Ε.) είναι έργο των Ιουδαίων, που έγινε για την εξυπηρέτηση των σκοτεινών σχεδίων τους. Είναι ακόμη γεγονός αναμφισβήτητο, ότι οι Ιουδαίοι είναι υπαίτιοι της παγκόσμιας μεταπολεμικής καχεξίας, η ένταση της οποίας τα τελευταία χρόνια ωθεί τους λαούς σε επικίνδυνες εξεγέρσεις και δημιουργεί κοινωνικές αναταραχές απίστευτα φρικαλέες.
[...] Η παντοδυναμία της Σιωνιστικής Λερναίας Ύδρας, είναι σήμερα αναμφισβήτητη. Κρατάει σε οικονομική υποδούλωση όλους τους λαούς της Γης και με την καλλιεργεηθείσα απ'αυτή μεθοδικά, ανηθικότητα, διαφθορά, αρνησιπατρία, αρνησιθρησκεία και γενικά εκφυλισμό, καταπνίγει στην ψυχή του κόσμου τις ηθικές των κοινωνιών και των ατόμων βάσεις, εξαπολύοντας τώρα και την απόγνωση εξαιτίας της οικονομικής δυσπραγίας με σκοπό την δημιουργία τρομακτικών κοινωνικών ανατροπών, για να καταλάβει εύκολα πλέον και τα απομέναντα χαρακώματα της ανθρωπότητος για πλήρη υποδούλωσή της στον Ιουδαϊσμό.
Το βιβλίο αυτό, απόσπασμα του οποίου παραθέτω γιατί θεωρώ εξαιρετικά επίκαιρο, εμφανίστηκε, όταν τον Αύγουστο του 1906, εκδόθηκε υπό τον τίτλο <<Το Μέγα μέσα στο Μικρό - και ο Αντίχριστος ως άμεση πολιτική δυνατότητα>>, από μετάφραση κάποιου αποσπάσματος από ρωσσικό βιβλίο, ασφαλισμένο στο Βρετανικό Μουσείο.
Ακολουθούν αποσπάσματα:
πρωτόκολλο δέκατο τέταρτο
[...] Στις χώρες που χαρακτηρίζουν προοδευμένες, δημιουργήσαμε φιλολογία ρυπαρή, αποτρόπαιη. Θα την υποθάλπτουμε για κάμποσο χρόνο ακόμη μετά τον ερχομό μας στην εξουσία, για να τονίζουμε την αντίθεση των λόγων και προγραμμάτων μας από τις αθλιότητες αυτές. Οι Σοφοί μας που ανατράφηκαν για να κατευθήνουν του χριστιανούς, θα συντασσουν λόγους, σχέδια, άρθρα, υπομνήματα, που θα μας εξασφαλίσουν την επιρροή πάνω στα πνεύματά τους και θα μας επιτρέψουν να τους κατευθύνουμε προς τις ιδέες και γνώσεις, τις οποίες θα θελήσουμε να τους επιβάλλουμε.
πρωτόκολλο δέκατο πέμπτο
Όταν τέλος αρχίσουμε να βασιλεύουμε μετά απο πραξικοπήματα οργανωμένα παντού την ίδια μέρα, ύστερα από την οριστική ομολογία της μηδαμηνότητας όλων των υφισταμένων κυβερνήσεων (και θα περάσει πολύς καιρός ακόμη, ίσως αιώνας ολόκληρος, μέχρι την στιγμή εκείνη), θα προσπαθήσουμε να μην υπάρχουν συνομωσίες εναντίον μας. Για το σκοπό αυτό θα καταδικάζουμε σε θάνατο όσους θ'αντισταθούν ένοπλα κατά την άνοδό μας στην εξουσία. [...]
Το καθήκον κάθε κυβέρνησης που αισθάνεται ότι υπάρχει, δεν είναι μόνο να απολαμβάνει τα προνόμιά της, αλλά να ασκεί τα καθήκοντά της και να πετυχαίνει το καλό, έστω και με τις μεγαλύτερες θυσίες. Για να είναι μια κυβέρνηση ακλόνητη, πρέπει να ενισχύει την αίγλη της δύναμής της, και η αίγλη αυτή επιτυγάνεται μόνο με μεγαλοπρεπή αδιαλλαξία και θείας εκλογής. [...]
Ο λαός δεν πειράζει εκείνον που τον υπνωτίζει με το θάρρος και την ψυχική του δύναμη.[...]
Πόσο οξυδερκείς ήταν οι παλαιοί Σοφοί μας, που έλεγαν ότι, για να πετύχει κάποιος έναν σκοπό, δεν πρέπει να διστάζει μπροστά στα μέσα που θα χρησιμοποιήσει, ούτε και να υπολογίζει τον αριθμό των θυμάτων που θυσιάστηκαν.[...]
Ο θάνατος είναι αναπόφευκτο τέλος καθενός. Είναι προτιμότερο να επισπεύδουμε το τέλος εκείνων, οι οποίοι βάζουν εμπόδια στο έργο μας, παρά το τέλος το δικό μας, που δημιουργήσαμε αυτό το έργο.
πρωτόκολλο δέκατο όγδοο
Όταν θα έχουμε ανάγκη να ενισχύσουμε τα μέτρα της αστυνομικής ασφάλειας (τα οποία φθείρουν πολύ γρήγορα το έργο της εξουσίας) θα υποκινήσουμε φαινομενικές αναταραχές, εκδηλώσεις δυσαρέσκειας, που θα εκφράζονται από επιτήδειους ρήτορες. Τα πρόσωπά που θα τρέφουν τα ίδια αισθήματα θα ενωθούν μ'αυτούς.
πρωτόκολλο εικοστό
[...] Πρέπει να εισάγουμε νόμισμα βασιζόμενο στην εργασία... Θα εκδίδουμε από αυτό μία ποσότητα ανάλογη με τις συνηθισμένες ανάγκες, αυξάνοντας την ανάλογα με τις γεννήσεις και μειώνοντας την ανάλογα με τους θανάτους.
[...] Βλέπουμε μ'αυτό ότι με το πρόσχημα ατομικής φορολογίας το κράτος αφαιρεί και τον τελευταίο οβολό των φτωχών φορολογουμένων για να εξωφλήσει τους πλούσιους ξένους από τους οποίους δανείσθηκε, αντί να μαζέψει τα πλούτη του για τις ανάγκες του χωρίς να πληρώνει τόκους.
Παρέθεσα λίγα από τα λεγόμενα του βιβλίου. Αυτό που με ενδιαφέρει όμως, δεν είναι να περάσω το μήνυμα ''οι κακοί εβραίοι'', - αν και εξαιρετικά ανήθικοι και αδίστακτοι, σύμφωνα με τα ως άνω - αλλά το μήνυμα, πως είναι προφανές ότι ακολουθούμε εδώ και χρόνια, ένα πρότυπο κόσμου το οποίο σχεδιάστηκε από άλλους για εμάς και πως παρόλ' αυτά γεγονός είναι, ότι πολλοί, πάρα πολλοί, αφυπνιζόμασθε και είμαστε έτοιμοι για συνεργασία και συλλογική δράση.
Όσων αφορά στις εξελίξεις που προβλέπονται δυσοίωνες για το φθινόπωρο, γνώμη μου είναι, να είμαστε πολύ προσεκτικοί, με κάθε είδους εξεγέρσεις. Η οργή του λαού γνωρίζουμε ότι έχει περισσέψει, αλλά ίσως πριν φτάσουμε στα άκρα καλό θα ήταν αυτή η ενέργεια να διοχετευθεί κάπου δημιουργικά. Και δημιουργώντας αναταρραχές πιθανότατα εξυπηρετούμε τα σκοτεινά τους σχέδια. Ίσως να πρέπει να αποκτήσουμε όλοι ένα κοινό όραμα, απαλλαγμένο από χρηματικές συναλλαγές. Λέω, ίσως...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου